Triangle flags of Kurdish Resistance

Triangle flags of Kurdish Resistance - KCK1

Special thanks go to the authors/designers of these flags. Without them the “infographic” would be a blank sheet of paper with some letters and lines on it.

Detailed list of sources:

3 komentarji on “Triangle flags of Kurdish Resistance”

  1. Edo Žibrat pravi:

    Zdravo.

    Čuj, a si ti dostopen za pogovor v živo?
    Sem sicer že v kontkat z E.Valenčičem stopil, sva govorila, mi pa bolj odgovarja v živo, ker misli nikoli ne veš kje se bodo potikale, ali kje pokazale.

    Delam v glavnem v Močvirju, sem pa zav.zastopnik in sem tudi po terenu.

    Ti si Dejan?

    Lep pozdrav,

    Edo

    • naobrobju pravi:

      Pozdravljen,

      lahko mi posreduješ tvoj twitter ali kak drug kanal, če ga imaš, pa se bova tam dalje zmenila.

      Lep dan,
      Dejan

      • Edo Žibrat pravi:

        Drug kanal? Ups,tu sem malo kratek. Bom preveril,pa javim. Lep pozdrav,Edo


Oddajte komentar

